Reflexer fram



Idag kom alla reflexer fram. Red ut ensam i mörkret ikväll, rätt så mysigt att ria själv i mörkret men ändå lite läskigt. Jag får för mig att jag inte så kolla bakåt men ändå gör jag det ändå och skrämmer upp mig själv! :P
Gick jättebra idag också. Nicke gick på hela tiden i både skritten och traven, gjorde lite halv halter, öka och minska traven och det gick ju kanon! :) Han kan bli lite vinglig i traven men idag trampa han på rakt fram riktigt bra. Kul!
 
Blir uteritt i morgon också kanske jag får med mig Maria om hon mår bättre.. Försöker rida ut så mycket som det bara går. :) I morgon blir det annars en lugn dag, ska göra klart stallet tidigt och njuta av min lediga dag!
 
Kanske jag ska ta med kameran ut i stallet i morgon och ta bilder på hela stallomgivningen?? :D
 
 
En oredigerad bild på Doma får det bli för att fylla upp. Sen Maria var på Erik träning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! ta massa bilder på stallet!! =D

2012-09-11 @ 08:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0