Onsdag

Halloj! :)
 
Ska strax göra mig redo för att åka och jobba ett kvälls/nattpass. Har försökt sova lite men är alldels för pigg för det.. 
Har varit ute i stallet och gjort klart allting på förmiddagen. Nicke får sin vilodag idag. I morgon blir det uteritt sen på fredag kör jag igång första markarbetes träningen efter sommar vilan. Ska bli riktigt kul! :) Gick över lite bommar i skritt en dag för ett tag sen barbacka men inget som var planerat. Var en i stallet som skulle hoppa så då passa jag på att skritta över bommarna lite, det gick ju bra! :) 
Igår red jag ut med Maria & Julia. Red en lång tur på våra fina sandvägar och åkervägar!! :D Skritta och trava, gick bra för oss alla tyckte jag. Nicke blev lite lite pigg när han va sist i ledet en gång när vi trava men jag försökte bara få honom lugn och ha en lugn lättridning själv och det funka.. :) 
Ska ta lite bilder på nästa uteritt så ni får se va fina ridvägar det finns här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0