Full dag

Nu ligger jag äntligen i sängen! Har hållit igång sen 7.00 i morse tillsammans med Maria. Tagit ut hästarna, hämtat massa hö vid 8.30, hissat upp 2 av balarna på logen och rullat ut 1 i hagen. Efter det gick vi in till Maria för en kort paus med chokladboll, mumms! :) Gick ut i stallet igen började med att mocka och pyssla lite. Skulle ha ridit ut med Evelina men jag avstod då det öst ner regn sen i natt till nu typ, men det blir fler gånger!! :)
Sen var det dags för lunch så drog till Max med Maria & Juila, biltema, dollarstore, Norells och Dalvikskvarn. Allt jag köpte kmr bild på i morgon! ;)
Hem och göra det sista i stallet innan kvällning plus att jag putsat träns, sadelgjord och förbygel ordentligt! :)

Igår jobba jag Nicke från marken med repgrimma, kanon kanon. Duktig och lättlärd häst. :)

Fick låna ett bett av Julia jag ska prova på Nicke när det nya tränset anländer... ;) Mummms! Kanske ev provar det bettet redan i morgon.. ;)

Oj va mycket text det blev..
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0