Erik träning




Hejsan! :)
Länge sen sist.. Jag har haft fullt upp, jobb. häst och träningar. Men nu ska jag skärpa mig på riktigt!
Bilderna är sedan förra Måndagen när jag var på hoppträning för Erik Berggren i Säter.
Vi (Doma & jag) har haft ett litet uppehåll ifrån hoppningen nu ett tag för det har inte kännts så bra, då bestämde jag mig för ett hopp break. Erik träningen var första gången vi hoppade ordentligt efter 2-3 månaders hopp break, det gick super bra! Erik trodde till och med att jag hade köpt ny häst, och då måste det ändå vara lite skillnad? ;) Hon var väldigt pigg och framåt, vilket alltid är super kul.
Och i Söndags var jag och träna för Helena Björnhager i Ludvika och det gick också bra! Första dressyr tråningen efter sommar vilan:)  Hon var nästan som vanligt, Svårt att komma i gång bara, men när vi fick en "spark i baken" av Helena så gick det mycket bättre.
Sommarvilan verkar som att den har "hjälpt" precis som jag var ute efter, alltså pigg och posetiv häst :) 
Bilderna tog bilderna på Erik träningen, tack Emma för dom fina bilderna och hjälpen!<3
Sjuk är jag nu också men det var inte så viktigt :)
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0