Svårt att bestämma sig!

Nu har vi varit på en bra clinic med sylve söderstrand!
Nu tjatar jag om min nya häst, men jag längtar verkligen:) jag håller på och tittar på några rockards, för att jag ska kunna hålla igång honom bra så måste jag köra honom så en rockard är ett måste:) men det är ett svårt val vad jag ska ha för någon.. Något att sova på. Nu ska jag gå och lägga mig o drömma mig bort i hästarnas värld.
Just det! Glömde skriva att jag har ridit idag:) jag och Emma red vid ekoparken, vi försökte hålla oss ifrån skogen pga älgjakten. Doma är för god hon, hade ett stort leende på läpparna när vi kom tillbaka :)
Nej nu ska jag sussa, god natt!
// Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0