Lasttränat idag

Vad skulle jag göra utan min underbara vän! <3
Idag har jag lasttränat lite med Nicke. Maria var snäll och hjälpa till. :) Gick väldigt bra tyckte jag, inte för att jag har problem med lastningen men tycker det ändå är viktigt att hålla igång det även fast man inte åker transport så ofta. Sen jag ju Maria köpt en helt ny transport så då passade det ju bra att Nicke fick kika in i den en sväng. :) Ska ju faktiskt ut och köra en sväng i morgon... Han trivs så bra i stora och ljusa transporter! <3
Sen pyssla jag om honom på stallgången och tvättade muggen. Muggen försvinner mer och mer för varje dag så skönt!! :D
Provade även nya grimman som han blev såå snygg i. Kommer bilder. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0