Onsdag



En dag som denna med massa regn så gjorde det mig ingenting att jobba några timmar.. :) Blev ett kortis pass men ändå. Har precis lagat mat så nu ska jag äta, byta om till stallkläder sen upp till Maria en sväng innan det blir stallet. :)
Igår fota jag Maria och Doma, super fina bilder blev det. Nöjd!
Efter det så red jag Nicke på banan med det nya bettet och nya tränset, vilken snygging! ;) Han kändes otroligt bra med bettet, skönt. Har aldrig haft problem med bett till honom bara snälla bett till en snäll häst, men kul att testa ett med äppelsmak. Övrigt så gick det kalas bra att rida, känns toppen. Maria hjälpte mig att fin slipa lite i vänster varvet, hon säger att det är framsteg hela tiden. :') Så härligt med Maria för hon lägger fram all hjälp på ett sånt mjukt och trevligt sätt så det blir så kul att rida då när hon tittar på. Än sånna som bara står och letar fel.. Får höra mer och mer från folk som undrar om jag inte ska ut och tävla lite dressyr med min fining till häst, då blir jag glad! Så jag ska ta tag i det hela och sätta fart! :) Men först en dressyrsadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0