Full proppade dagar



Har inte haft tid att blogga på ett bra tag känns det som! :/
Men har haft fullt upp den senaste veckan, byggt hagar, jobbat, stallet m.m. :) Planen vi hade med stallet kommer bli kanon bra, blir ev kanske klart nästa vecka.
Sen har vi fått två nya härliga underbara häst mattar med deras söt hästar till stallet. Härligt häst folk måste jag säga. Nu är stallet snart fullt och det är så här härligt det ska vara i ett stall! :D
Har jobbat natt inatt började kl 17.00 igår och gick av 15.00 idag, härligt jobbpass. :) Jobbar i morgon också 18.00 och går av 9.00 på Söndag. :)
Direkt jag kom hem från jobbet så gick jag ut i stallet och gjorde klart allt, red ett lugnt kort pass med Nicke på banan. Nicke blev vaccinerad igår morse så han fick gå lugnt idag. Men gaah va fin han börjar kännas, blir framsteg hela tiden. :) Det enda som fattas nu är en dressyrsadel!

Nu ska jag krypa under täcket. Upp tidigt i morgon och ta ut hästarna, tänkte mocka och fixa klart allt också.
Godnatt



~våga satsa för att vinna~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0