Super trevlig dag! :)

Hejhej!
Nu var det ett tag sedan igen, men min datorsladd är fortförande upp äten..
Det har hänt mkt på den tiden, vi har vunnit en klubb dressyr på Ludvika ridklubb (L:c2), handlat en del smått och gott som tex dessa boots som jag har lika bak, en dressyrsadel, lindor, schabrak, ett dressyrträns osv. Ska försöka fota de nya sakerna :)
Hästen min känns super i ridningen nu + att hon har lugnat ner sig ett hack (skönt!)
Idag så har jag och Emma haft det mysigt med en fika utanför stallet i solen och sen fotade Emma mig och Doma (jätte mkt fina kort!:))
I helgen är det fullt upp : Torsdag- Söndag- Tävlingar på Lugnet, Lördag- 3års testet i Svärdsjö. Torsdag och Fredag ska jag vara hästskötare åt min morbror på Lugnet.
Nej nu ska jag försöka få ngt i magen!
Toodelouu! 
Tack Emma som tog sådana fina bilder! Mer bilder kommer snart! :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jätte snyggt träns! :) och doma passade super bra i det! :)

2012-05-14 @ 21:11:45
URL: http://lerbackenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0