Måndag



Undra vart Maria har tagit vägen här på bloggen... :P

Igår morse när jag kom hem från jobbet vid typ halv 10 tiden så bytte jag direkt om till ridkläder och ut i stallet.
Ridtur stod på schemat med dom två härliga nya människorna i stallet Julia och Kicki. :) Visade runt lite ridvägar, finns ju hur mycket ridvägar som helst! :D Tog en tur runt dom stora åkrarna där det går en lång gamal väg mellan åkrarna och in i skogen, en perfekt vända. :) Vi hade varsina överladdade hästar pigga och glada precis som det ska vara. :) Men det gick kanon bra. 

Idag tänkte jag ev rida lite på banan och testa det nya bettet, kan hända att jag rider ut också om fin vädret håller i sig det får vi se. Har tvättat, städat och handlat nu på förmiddagen så nu ska jag byta om och gå ut i stallet sen vid 17.00 är det fikadags för mig och Maria hos grannen.. ;) Hihi.  


Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns verkligen inte dåliga rid/kör vägar runt om :D Du borde verkligen rida upp på berget och kolla in utsikten verkligen skit fint och perfekt väg att galoppera upp för :D

2012-05-07 @ 20:05:15
URL: http://busblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0