God morgon

God morgon!!

Har precis kommit in från stallet! Tagit ut hästarna och mockat ur några kärror från lösdriften.. :) Nu ska jag hoppa in i duschen sen iväg på lite ärenden, bäst att passa på när man är ledig!
Senare blir det ridtur med Julia & Kicki! :) Har inte ridit nu på ett par dagar då jag varit sjuk och jobbat så jag varit slut i hela kroppen, är inte riktigt frisk än.. Men idag blir det ridning iaf, Nicke fick ju nya skor också så nu är det bara att rida på ett par veckor till.. :) Tror Nicke bara har tappat 1 sko och 1 gått av på mitten under tiden jag ägt honom, men då va det lite slitet också, bra fötter och bra Hovslagare! ;)

Hörs senare!! Tjoihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0