Fler timmar vill jag ha



Tjohoo.. :)

Igår hade jag absolut ingen tid och lust att sitta vid datorn! Va utomhus hela dagen igår så härligt. Började morgonen med att ta ut lite hästar, fylla vatten i hagarna, mocka och rasta hunden. Senare gick jag och Maria en lång promenad med hundarna tror vi va ute i 1.5 timme iaf. :) Sen åkte vi iväg med transporten för att hämta en rulle hö till hagen som vi rullade in för hand på en gång. Efter det så tog vi oss en rejäl paus med fika ute i solen. Sen körde vi igång igen och mockade ur det sista i lösdriften, klart! Hjälpte Julia och plocka fram hinder på banan och fotade henne och Katitzi när dom hoppa. :) Nicke och Doma fick en promenad ut och beta på en stor grön åker! :D Så det va väl min dag igår..

Idag tog jag ut hästarna sen gick jag faktiskt in och la mig en stund till och sov till typ halv 11. Upp in i duschen sen äta frukost och nu sitter jag här. Idag blir det iaf en lugn dag. Ska släppa ut Nicke och Doma i en av hagarna som inte är upp delade än så dom får beta av gräset så dom får stå ute nu några nätter innan dom ska på nästa bete! :)

Har lite planer och funderingar på att åka och fota hopptävling i helgen som kommer... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0