Fin häst!

Bilden är tagen av Emma
Tjatja!
Ni som inte förstått det så har jag bestämt mig för att behålla Doma, alltså ingen försäljning utav henne. Har svårt att tänka mig utan henne, hur jobbig hon än kan vara ibland så är hon ändå min bästa vän, och hon är svår att släppa taget om.. Älskade fina häst.
Vi var ute och red tillsammans med travhästarna igår, uppför Nybroberget i full fräs = trött Doma
Och idag har vi hoppat lite smått på ridbanan och min morbror har hoppat henne lite, kul att höra ifrån honom att han tyckte att hon var rolig och rida :)
Imorgon blir det Aubiose med Emma, jag ska köpa mig ett nytt dressyrschbrak till nya dressyrsadeln, två hjälmhängare och kära till boxen så inte Domi käkar upp inredningen i den nya boxen :)
På Lördag ska jag åka iväg till Ludvika och träna dressyr för Helena Bjönkhager, ska bli super skoj!
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan. 
Todeloou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0