Fikamys



Stalldag resten av dagen står nu på schemat, fikamys, hästar, fotografering, ridning och en massa praaat! :D
Härligt!
Har varit och uträttat nu på förmiddagen med Maria och varit brylliga hihi.. ;) Så nu väntar jag på att kaffet ska bli klart sen tar jag mitt fika och går ut i stallet! :) Så himla mysigt. Och det bästa är ju att stall umgänget är ju på topp just nu som det ska vara! :D

Igår släppte vi upp hästarna så dom fick äta gräs medans jag och Maria mockade hagarna vid stallet, så fick bli en mocka hage kväll igår, så Nicke fick faktiskt vila.  Och det dog han inte av. :)
Får se vad ridningen har att erbjuda idag, nya bettet ska provas iaf. Sen en massa fotografering! :D

Tjoohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0