Dagen

Kanon dag!
Ska försöka dra det lite kort.
Direkt efter jag kom hem från jobbet kl 8.00 i morse så gick jag promenad med Elvira sen direkt ut i stallet mockade och fixade klart allt sen ett dressyrpass med Nicke. Red på hackamore idag och igår, han är så himla fin och mjuk. Så himla skönt att jag inte har något bett problem med Nicke! :)
Efter stallet så in och byta om och packa väskan. Sen rullade jag och Fredrik upp till Mora och hälsade på Jocke, Annelie och Anton! :D Har ju blivit faster så idag träffade jag sötnosen Anton! :) <3 Syster Elina va också med. :)
Efter det så rullade vi vidare upp till Älvdalen ska sova här i natt sen åker vi tidigt ner över i morgon.. :)

Så nu blir det soffmys film och godsaker.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0