Bästa

Hem kommen från träningen..
Bästa hästen. Super nöjd med dagens träning. :) Tränade övergångar, galoppfattningar i både höger och vänster, ställa och böja. Hon ville mest se hur han rörde sig, lydnad, känslighet, och vart vi va någonstans, samspelet mellan oss eftersom det var första gången jag tränar för henne.. :) Tyckte det gick jättebra. Och vänster galoppen vi har haft så svårt för blir bara bättre och bättre. Nu kunna vi till och med fatta en lugn och sansad vänster galopp från trav, utan ruus! :D Annars har jag mest gjort fattningar från skritt till att börja med och stärka upp honom. Men nu går det framåt!!
Fick höra så mycket positiva ord om Nicke från alla som va där. Så himla kul att höra!
Så nu har jag förhoppningsvis hittat en bra tränare att rida för regelbundet. :)
Fick även hem två sadlar av tjejen som ordnar med träningarna hemma på sin ridbana som jag ska testa på Nicke. En hoppsadel och en dressyrsadel.. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tränade du för vickis?

Vad tyckte du om henne?

2012-05-13 @ 12:05:45
URL: http://busblomma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0