Varit i Älvdalen


En av islandshästarna

Halloj.

Nu blev det dålig uppdatering här igen! Jag och Maria får skärpa oss! :o

Har iaf varit i Älvdalen sen i Torsdags. Härligt att få hälsa på och umgås med underbara familjen. Ska rulla ner mot Borlänge om någon timme. Har ju haft mina två underbara vänner, Maria och Veronica som tagit VÄL hand om Nicke när jag varit borta. :)
Har även fått träffat några av brudarna i mitt förra stall som jag hade Nicke i innan jag flytta neröver. Härliga brudar det där, får alltid ett härligt skratt när man är med dom! :) Hehe dom försöker att få mig att flytta hem, saknar mig och Nicke.. :') Åkte till ridhuset och kikade när dom hade hoppträning.
Hitta massor med gamla bilder på Nicke på datorn här hemma. :o :) Kul att ha gammalt och nytt! Så den mappen följer med hem.

Åkte ju till ridhuset i Onsdags. Är mycket mycket nöjd av det vi gjorde, lastning och ridningen. Kan inte säga så mycket mer än att Nicke är så bra. Bara jag som behöver fin slipa lite på sitsen men det fixar jag lätt. Hade ju Veronica och Maria som hjälpte. Fick en hel del tips och sånt jag ska träna mer på. :)

Annars har jag haft det super härligt här hemma i Älvdalen, men jag saknar Hovgården lite. :) Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0