Tisdag


Veronica och hennes Angola T


Inget jobb som kallade i morse efter att jag tagit ut Nicke. Så då är det dags att åka till Aubiose igen då..
Sen tänkte jag handla också när jag ändå är ute och åker. Idag ska Veronica titta på lite tömkörnings utrustning till Nicke efter hon slutat jobbet. Hoppas hoppas hon hittar det jag vill ha! :)
Ska fortsätta putsa all utrustning som jag har ute i stallet idag i vår solen, och såklart rida. Tänkte rida den rundan vi gick i helgen för där var det rätt så mjukt underlag så man kunna trava iaf.
Igår kväll fick vi besök i stallet. Kom en och ville se stallet så vi visade runt henne i stallet, lät intresserad iaf och mycket trevlig. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, en stor bild på mig och Angola ;)

2012-03-06 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0