Tankar och funderingar



Tjollahopp

Igår pallrade jag mig till jobbet gick väldigt trögt att jobba kan jag, är ju inte 100% frisk. Jag gick hem efter att jag gjort klart mitt.. Mådde inte bra. Kände det innan rasten att jag var helt skakis i hela kroppen.. Suck. 
Jag som va rätt så pigg på förmiddagen när jag va ute i stallet. Men som jag sa till mina vänner, Nicke är min medicin. Så fort jag inte är med honom blir jag svag!

Och igår kom mormor och Elina ner hit till oss dom ska vara här tills i morgon. :) Synd bara att jag är sjuk.
Ska visa mormor det fina schabraket som jag köpte på mässan.. ;) Och allt annat jag köpte.

Har tänkt lite lite smått om att köpa transport hihi. Har iaf bestämt att jag ska köpa helt nytt om jag någon gång ska köpa, helt klart! Den som lever får se.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0