Segisdag



Halloj!
Jag har ridit Doma hårdare än vanligt nu i några dagar och utan protester på något sätt, nöjd ryttare! :)
Så idag får hon vila. Jag har dessutom börjat med nytt foder, Hestekraft. Något som jag hoppas på att det funkar.
Idag har jag typ bara mockat och fixat foder sen gått in och bara legat på soffan.. Skönt att få slappa ibland :)
Jag har glömt nämnt att jag varit duktig och gjort vår utanför stallet med blommor, blev fin fint!
Nej nu ska jag byta om o sedan åka till mamma och pappa i Hedemora.
Toodelouuu!
Maria


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; haha ja, fy mig! är hemskt dålig på att hålla mig med shopping;) men sålde faktiskt bort en massa hästsaker nyss som jag inte använde osv så då kändes det bättre;)

2012-04-02 @ 14:08:53
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0