Härlig helg med härligt sällskap



Tjoohoo!

Nu är jag på bättringsvägen iaf. Känner mig piggare och orkar hålla igång mer.
Idag har jag varit ute på LÅNG promenad med Veronica och Maria, vi va ute och i gick i 2 timmar tror jag. Så härligt i vår solen. Och så har jag varit ute på ridtur på Nicke också så i natt kommer jag sova gott, är lite slut i kroppen. Lekt med Nicke och fotbollen idag i hagen också, han är väldigt väldigt nyfiken. Så kul när han sparkar iväg bollen..  En härlig dag med andra ord!
Igår åkte mormor och Elina hem.. Tråkigt! :( Jag red ut på Nicke, åkte till Aubiose med Maria en sväng och skulle köpa mig ett par chaps men petig som jag är så va det inga som va riktigt i min smak, hade godis mys framför tv med härligt sällskap på kvällen. Också en härlig dag.
Nu ska jag strax ta fram lite kvällsfika och sen gå ut i stallet och ta i min häst runt 21.00 tiden. Har tagit med dom nya tränsen med in som jag ska putsa ikväll sen testa dom på Nicke i morgon. Han kommer bli så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0