Fy skäms!

Nu får jag verkligen skärpa mig, nu var det länge sedan jag skrev...
Det har varit fullt upp i mitt liv och sen har jag inte orkat skriva på kvällen.
Jag har varit och ridit i ridhuset två gånger denhär veckan, och det har gått över förväntan :) Så nu letar jag lite smått efter en dressyr tränare, men vi ska ju självklart komma igång till 100% först.
Jag har köpt ett par nya boots för att mina gamla var ojämt par med en medium och en large och dom var garanterat för små för Doma, så Nicke fick dom så nu har Doma ett par lila boots i strl XL :)
Och sen har jag även hittat en Kingsland "halsduk" på rea på Aubiose, super skön!
Idag har jag släppt ut Doma och Nicke och mockat till båda två (ni har kanske läst att Emma har varit i Älvdalen över helgen) och fixat allt runt det. Doma får vila idag , tömmkörde henne igår.
Nej nu ska jag mysa till 1000 och ladda om för en ny jobb vecka..
Trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0