För stora boots



Suck.. Åkte en sväng till Aubiose idag IGEN jag vet, va där nästan 1½ timme med Veronica och Maria hehe. Så kul, prövade en massa. Men till det tråkiga köpte 4 st BLÅA boots till Nicke, men när jag kom hem och skulle testa dom så ja va tror ni. Jo dom va lite för stora så måste till Aubiose i morgon IGEN och lämna tillbaka dom, och dom blåa fanns inte i den mindre storleken heller men hoppas dom kommer in snart! :o Så typiskt.

Annars har det inte hänt så mycket idag, mest putsat träns och bara slappat. Nicke fick en vilodag. Testade ett av dom nya tränsen och han blev så fin så. Min prins. :)
Nej nu är det dags att sova, upp tidigt i morgon och ta ut min häst. Sen hoppas jag på att jag får jobba.

Kommentarer
Postat av: jossan

sv: Tackar! :D

2012-03-06 @ 06:44:50
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0