Beställa, snäll mormor, sjuk

Jahapp då är jag inte frisk än på ett par dagar.. Suck. Fick ringa jobbet idag och säga att jag inte kan jobba Lördag och Söndag. Tråkigt men kan ju inte smitta ner personalen och dom gamla.. :/
Skulle just till och beställa från smeagården idag men naturligtvis så va dom vita skydden slut suck men jackan/jackorna fanns i min storlek, typiskt. Så ska vänta tills dom får in skydden på lager, men funderar på att beställa jackorna i morgon ändå.. Hihi shopping suget ni vet.. ;)

Fick ett par snygga skor idag av min älskade mormor!
Sen har jag glömt att visa min väst jag köpte på New yoker för ett par veckor sen för värsta rea priset som jag ska ha i stallet vår väst. :)
Bild på väst och skorna.

Nu ska jag sova så jag blir frisk någon gång! Fryser som fan. Ligger med one piece på under täcket! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0