Tog med hunden och kameran

 
Tog med hunden och kameran med mig ut i skogen en sväng idag. Försöker hitta insperationen till fotograferingen igen! :) Går sådär, mycket roligare om man har sällskap med sig.. Sluta med att jag stod i hagen och fota Nicke och Doma som är så kära så! :) Heheh.
Sen har jag även ridit en kvällstur på ca 40 min ikväll också, super mysigt! Gick mycket bättre idag inte stark alls. Blev mest skritt och trav med backträning. Idag var han väldigt lugn så det känndes superbra när vi trava sista biten så där nöjde jag mig och skrittade hemåt! Man ska sluta när det går som bäst! :)
Nu har jag precis lagat ihop en lasagne som står och svalnar lite, va längesen jag åt lasagne så det ska bli riktigt gott! :) Blir lugnt nu resten av kvällen. I morgon väntas ett kortare jobbpass 9.30-16.00.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0