Onsdag 20/6

Två bilder från igår!
 
Haft en kanon bra dag på jobbet, trivs!! :) I morgon blir det ett lång pass börjar 8.30 och går av 7.30 på Fredag morgon.. :) Härligt! Och på Fredag kommer Jocke, Annelie och Anton på midsommar besök, så bli så mysigt och kul! Längtar! :D Vi tänkte grilla.
 
Vad ska ni göra under midsommar? :D
 
Idag efter jobbet blev det stallet direkt. Ut på en skogstur med Maria och Doma, super mysigt! Va ute i ca 40-45 min, skrittade mest och travade en liten bit sen blev det massor med prat. :) Hade inte så stora krav på Nicke, mest att han skulle gå fram för skänkeln och flytta för skänkeln, red mycket skänkelvikningar på dom breda skogs vägarna och det gick ju rätt så bra. Lite trött och seg.. :) Men annars nöjd. Pyssla lite i stallet efteråt tog reda på massa schabrak, täcken, benlindor m.m. som har tvättats..

Och nu sitter jag i soffan helt död typ, ska försöka förflytta mig till sängen nu så jag orkar upp och jobba lång pass i morgon! :)
Godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin fin blogg :)

Svar: Tack tack!! :D
Maria Holmberg

2012-06-21 @ 10:03:58
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0