Min dag

Kom hem från jobbet vid 9.00 tiden i morse. Så idag har jag inte gjort något speciellt allas. Bara tagit det lugnt och och umgåtts med Älsklingen hela dagen tills han åkte ner över landet och ska göra det sista på dykningen. :)

Sen har jag såklart ridit Nicke. Idag gick det mycket bättre. Han va med mig från början till slutet. :) Red mycket på böjt spår, serpentiner, 8:or, volter och han blev så mjuk och fin. Fick till det jättebra i vänster varav som är hans svåraste varv. Men jag va mycket nöjd! :) Pigg och glad häst.

I morgon står det löshoppning på schemat! :D Med Julia, Kicki och deras hästar. Ska bli kul, va ett tag sen Nicke löshoppa. :)

Nu ska jag försöka sova. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0