God morgon

God morgon bloggen! :P

Haha! Fick lov att skoja till det lite. Jag idag! :)
Jobba står på schemat idag ända till kl 18.00 härligt härligt!
Efter jobbet blir det stallet, hästarna har stått ute inatt. Så det är bara att hem och rida! :) Väntar ju på att få hem en ny sadel jag ska prova.... Spännande!

Så igår longerade jag Nicke lite innan för att kolla om han är med mig lika mycket från backen som från ryggen, och det va han! :) Sen hoppa jag upp och red barbacka i paddocken. Går bara bättre och bättre jag hittar mer och mer balans. Har ju en sån snäll och ärlig häst så när han känner att jag kommer i obalans så stabiliserar han upp oss eller så saktar han av.. :') Och även fast jag kan trilla lite på sidan så får han inte panik och ökar utan stannar och kollar så jag hänger med hihi. Söt häst!
Så igår var jag jätte nöjd över ridpasset! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0