Glad midsommar



Hoppas alla får en kanon bra midsommar där ute! :D

Väntar på fin besök av goa Anton!! :D Ska grilla, fota fina bilder på Anton m.m :))
Idag får Nicke sin vilo dag, det är han värd. Han har gått så bra nu flera dagar. :)
Har haft fullt upp sen jag gick av jobbet 7.30 i morse. Tog ut hästarna, skulle gå med hundarna men det fixade Maris Kenneth, städa hela lägenheten såg ut som en bom släppts här, diskat, dammsugat, troka golv m.m... Nu ska jag försöka fixa det som behövs till grillningen. Kanske borde ta upp köttet.. ;P
Nej nu lä faster Emma sätta lite fart.. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jossan

sv: Tack! Jag har en prestige lucky dressage :-)

Svar: Sv: Okej! :) Är du nöjd med den sadeln?Jag provade en tekna dressyr på min hästen den va ingen sadel jag dröm om precis.. Vill ha en med djupare säte! :)
Maria Holmberg

2012-06-24 @ 12:24:04
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0