Äntligen iphonen



Hallå :)

Nu har jag äntligen fått tillbaka iphonen!! Eller ja jag fick faktiskt en helt ny! Så nu kan jag uppdatera bloggen direkt ifrån mobilen igen. :) Har haft en stenålders mobil ett par dagar som typ bara legat inne på bordet om dagarna, klarar inte av en sån mobil.. :o Därför det varit lite dött här ett tag!
Gick iaf kalas bra att jobba. Plockade upp Maria efter jobbet efter att hon lämnat in sin bil på verkstad, efter det blev det frukost på Mcdonalds onyttiga som vi är.. :P
Har även tömkört en trött Nicke idag också som stått ute nu om nätterna, så han va lite små seg. Men tömkörningen gick bra ändå hihi. Han gör alltid sitt bästa.

Nu på kvällskvisten har jag och älsk kollat på nya filmen Hamilton, as bra den kan jag rekommendera! :) Gått kvälls promenad med Harlee och fixat lite..
Men nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0