Tjuvkika

 
Vill ni ha en bildbomb från dagens ridspass?? :)
 
Red på ridbanan idag och på åkern.. :) Idag kändes Nicke sååå däääär härlig! Gick kanon bra, han va så lugn, fin, mjuk. Så kul! Maria va med och fotade hon tyckte det såg mycket trevligt ut. :) Nicke va lite trött och seg i början men när vi väl ridit  fram så piggna han till.. :) Så kul att vi hittar varandra på en gång nu i ridningen med ett lugnt tempo, går verkligen framåt! :) Både jag och Nicke har fått en helt annan ridning på ett posetivt sätt dådå. :D Ger verkligen resultat av att sätta mål och ta det i sin egna takt. <3 
När jag red fram så red jag bla mycket 8:or för att mjuka upp honom, sentt igenom för att länga och korta stegen.
Nicke och Doma sover ute om nätterna så dom är lite trötta och sega. Dom är så mysiga och vill gosa när man kommer. :)
Har precis kollat igenom alla ca 800 bilder om inte mer som Maria tagit... :P Och så håller jag på att baka!

Kommentarer
Postat av: Maya

Sv : taaack :) jo jag var med om en ridolycka i oktober förraåret, vi skulle hoppa över två tunnor som låg på marken så hoppade han av förtidigt och slog tydligen i hindret med bakbenen och vi voltade och han landade på mig, och jag landade på huvet, inget brytet inte en skråma på Chaf, sadeln fick en repa, hjälmen sprack, och jag får leva med en bula i pannan och ha ont i käkarna hela livet, :)

Skit fin blogg :)

Svar: Sv: Men usch då va hemskt!! :o Tur att det gick så bra ändå då, kunde gått värre.. :/
Maria Holmberg

2012-07-04 @ 17:15:53
URL: http://Mayajuuti.blogg.se
Postat av: Veronica

Haha och jag som "bara" tog ca 300 bilder :P

Svar: Haha precis!! :P
Maria Holmberg

2012-07-04 @ 21:20:59
Postat av: jossan

Härligt att det går framåt! Som sagt, det behöver inte alls vara som jag skrev, men det var en tanke som slog mig direkt.

2012-07-04 @ 23:57:00
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: jossan

Härligt att det går framåt! Som sagt, det behöver inte alls vara som jag skrev, men det var en tanke som slog mig direkt.

2012-07-04 @ 23:57:02
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0