Tillbaka


Två av favorit bilderna jag tog.
 
Är lite trött efter ett dygns arbete på jobbet.. :) Men men är snart pigg igen! Ska hjälpa Julia och Kicki idag och köra hem Kotten (miniatyrshettisen dom lånat) sen hämta hem  Katizi. :) Så idag får jag se massa små shettisar!! :D Annars har jag inget inplanerat denna dag, ska BARA ta det lugnt, inge stress. Om vädret håller i sig mot kvällen så blir det ridtur med Nicke. :)
Ska ev till Säter och kolla på crusing vid 18 tiden men inget bestämt..
Ska plocka ner betes hagen i helgen och sätta upp på vårat nya STORA bete. :)
Idag hoppas jag på att få mina scrap saker och bilderna!!
 
Nu ska jag gå ut och njuta lite av solen som kikar fram! :) Kanske man ska plocka lite jordgubbar. Finns självplock här bakom gården! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0