Pratat ur mig

Min fina <3
 
Hallojsan! :))
 
Har haft en kanon härlig dag!!
Börja dagen med att släppa ut hästar, har kommit en liten liten nykomling såå sööt! :) Äta frukost och gjorde mig i ordning för att åka och hälsa på min fina Sarah! Blev riktigt fikamys och massa prat! :) <3 Saknat!
När jag kom hem så skulle jag ha ridit med Maria men blev inte så. Följde med Maria och Veronica till Norells hästbutik. Va duktig och höll hårt i plånboken! :)) Sen köpte vi med oss hem så vi kunna grilla här på kvällen, blev mummsigt gott. Jordgubbar och glass till efterrätt! Och en massssa prat där också! ;) Så idag har jag verkligen pratat ur mig!
Så Nicke fick skrutta i hagen med Doma. Igår red jag ut i skogen och hade Mysan med mig lös och det gick så bra så. :)
Ska strax krypa under täcket. I morgon väntas utsläpp, bakning, ridning, stallmöte. :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0