Nu kör vi

 
Nu då ska vi försöka få igång uppdateringen här igen! Både jag och Maria har haft/har fullt upp med massor.
Har börjat min semster i Torsdags som är 1½ vecka kvar på. Härligt härligt! :)
Har varit i Älvdalen och hälsat på min familj över helgen, super mysigt. På Lördagen var vi till BjörnParken. Har inte varit där sen jag va liten så det va kul att det hur nytt och nya djur dom fått. :)
Igår när vi kom hem till Borlänge så blev det pizzamys med Fredrik och Maria. Sen blev det stallet hela kvällen. Saknade min häst såå mycket. Han fick en rejäl borstning igår kväll oj va han njöt och var gosig. Idag ska jag rida ut i skogen och bara koppla av. :)
Nu ska jag och Maria ta tag i bloppisen!! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0