Min dag kort och gott

 
Hejhopp!!
 
Har tillbringat hela dagen med Willy nästan! :))) Han är så himla gooo och mysig. Han är bara 5-6 och är hur cool som helst, nyfiken, lugn, busig, tam helt underbar på alla vis! :) Mitt lilla <3
Annars har jag inte gjort något speciellt alls idag. Har myst och pussats med Nicke i hagen, varit in till stan och handlat, ätit lunch med Älsklingen och gått promenader med hundarna. Njuter varje dag av ledigheten innan semstern är slut och jobbet kallar. Men måste erkänna att jag saknar jobbet!! :))
 
Igår red jag Nicke ett kort pass på ridbanan, va himla varmt igår även fast kl va runt 18.00 så blev ca 30 min. Han kändes super fin iaf på den korta stunden så kändes bra att avsluta. Red serpentiner, volter och 8:or i både skritt och trav. Kunna verkligen känna hur han jobbade med ryggen och hur ställbar han va, fick sån härlig känsla! :)
Efter ridningen åkte vi och hämtade våran nya familjemedlem Willy!
 
I morgon ska jag och Maria bygga ny sommarhage till Nicke och Doma. Prata med han som äger åkrarna här runt stallet och vi fick en plätt att beta av. Sen skulle han höra av sig för han hade troligen fler ställen vi kunna få ha hästarna på! :D Kanon. Så iväg och köpa stolp och isalatorer i morgon och börja bygga, sen kommer mormor och Elina ner med en hel del av mina plast stolpar och tråd på Söndag som jag har hemma i Älvdalen. :)
 
Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska prova det!
Åh jag och min kille var oxå intresserade av han, men ingen av oss hade semester dessa veckor :( nu ligger vi båda och "åh:ar" åt dina bilder.... <3

Tack för din fina kommentar om mig och molle :)

Svar: Gör det, kan nästan lova att det programmet roterar till rätt. :)Jaha gjorde ni va kul! :P Han är sjukt sööööt :))) <3

Varsågod!! :))
Maria Holmberg

2012-07-06 @ 22:20:47
URL: http://Ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0