Kanon! ;)

Vilken dag! Idag har jag fotat Emma & Nicke :) Sen iväg till Avesta till Sandra och kollat in hennes nya häst och var med när vetrenären var där och raspa tänderna på ena hästen, jag fick med mig en brösta med ludd på ifrån Sandra för att den var för stor åt hennes hästar, så Doma ska få prova den imorgon... Doma fick lite semester nu efter träningslägret men imorgon ska vi rida och förhoppningsvis ska Emma fota oss lite. Efter Avesta vart det stallmöte och det gick helt ok.Efter stallmötet fick jag ett samtal av hyresvärden och han sa att vi fått lägenheten brevid oss som är en tvåa och inflyttningsdatumet är 31/7- 1/8 så alltså om en månad får vi nycklarna till den :) skönt med lite mindre lägenhet! :) men som sagt det är alltså lägenheten som ligger vägg i vägg med den lägenheten vi har så det är inte så långt att flytta vilket också är skönt. Nej nu ska jag softa i soffan ett tag sen blir det att dejta kudden. God natt!
Bjuder på en bild på mig och min gamla häst Shannon som vi tyvärr var tvungna att ta bort 2008...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0