Jobba..

Idag ska jag åka o jobba 12.10-21.00. Men igår var jag ledig, då var jag o Emma till stan. Vi var till biltema där vi köpte förvarings lådor och lås till våra garderober ,sen iväg till Apoteket där vi köpte avmaskning till Willy och fästing medel till Nelly och Milo ,sen till dalvikskvarn där vi köpte stolp,tråd,insalatorer till vår nya sommar hage:) jag fick en snabb visit av Sandra när vi kom tillbaka. Sen ut till stallet och städa och pyssla, allt vart super bra:) och imorgon blir det att storstäda förvarings utrymmen i stallet, mkt att göra där men det blir nog super bra när det är klart:) Doma har fått vila ett par dagar eftersom det regnat så sen att jag haft så mkt annat att göra men det är inget hon dör av:) nej frukost sen jobb. Ha en bra dag! (bilden är tagen på träningslägret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0