jobb och flytt

Nu så ska det vell lugna ned sig med allt, jobbat endel nätter(vaken natt) vilket betyder att jag måste sova sen på morgonen när jag kommit hem. När jag inte jobbat lr sovit så har jag flyttat lr byggt hage. Så allt flyter på kan man säga :) Jag sitter just nu på jobbet och tittar på klockan och inser att jag bara har 2 ½ timme kvar att jobba tills jag får åka hem och sova!
Doma & Nicke trivs verkligen på nya betet, det är hel mysigt!
Imorgon får även Doma & Nicke en ny kompis att leka med i hagen.. kanon kul!
Nej nu ska jag vell fortsätta göra mina jobb sysslor.
Ha det bra!
(var tvungen och ta en mysig sommar bild på Doma som Emma tagit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0