Högvarv

Hallojsan!! :) Idag har jag gått på högvarv sen 7.00 i morse hehe. Efter jag släppt ut hästarna så gick jag raka vägen in i duschen sen kolla jag om det fanns tvättid och det gjorde det så tvättat massa tvätt, diskat, städat. Tog en paus och underbara Sarah kom och hälsa på!! Behövdes! Behövde få ny energi! :) Vi bestämde oss för att plocka jordgubbar Super mysigt. :) Satte oss i solen och åt och prata massor. Sen tog jag bilen och alla vatten dunkar och åkte till hästarna med nytt vatten. Alla 3 kommer så bra överens nu efter bara någon dag, skönt! Har ju fått tillökning i hagen.. ;) Hem och fick i mig lite lunch, rulla sen in mot stan till djur affären köpte kattmat sen hämta upp Julia och kika in hennes nya lägenhet, mysigt. :) Sen åkte vi mot rommeheds ridbana och kollade på dressyr KM, kul kul. Mumsa massa fika och fota fina ekipage. Väl hemma så blev det pyssel i stallet, nu är spolplattan helt klart med uppbindnings plats kanon blev det! :D Nu ligger jag äntligen i sängen och ska få sova! planerar redan morgon dagen, lediga i morgon innan också men i morgon blir det lugnt! Ska ta ut hästarna sen gå bort till Nicke och pyssla med honom och ta en ridtur. :)) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0