Helgens äventyr

Haloj! sorry för dålig uppdatering.. Har varit borta under helgen, jag har nämligen varit på dressyr träningsläger för Helena Björnhager i Ludvika där jag och Doma sovit över. Det har gått super bra hela helgen, det har flytit på bra och jag har hittat lite knappar som jag saknat i ridningen. Vi har tränat på förvänd galopp , bakbensaktivitet, formen, delar av program, öppna, slutna och mycket mer. men som sagt den har varit en mycket trevlig helg med 3 ridpass och teori och clinik :) Sen har jag jobbat mycket vilket också gått bra! Idag är det fint väder och jag är ledig, så jag ska försöka ta mig en mysig skogsrunda på min kära häst!
Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina ni! <3

2012-07-03 @ 21:23:39
URL: http://teamsvantes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0