En regnig sommar

Puuh vilket väder!! Ska det aldrig bli sommar eller?! :o Har varit iväg på äventyr med Kicki och Julia idag och hämtat garderober till logen så vi kan förvara täcken och ymse! :) Annars har jag pysslat i lägenheten och varit ute när det inte regnat. :) Nu ska jag och syrran åka och handla massa gott och ha en gottekväll sista kvällen för i morgon åker hon hem.. :)) Igår va vi in på kupolen en sväng och fynda lite smått och gott, åt lunch gjorde vi också på matpalatset! Mysigt! :) Köpte mer saker till mitt scrapbooking, trosor, bh, as läcker topp, två par typ over size mjukis/silkesbyxor ett par långa och ett par kortare. Super nöjd! :)) Red min underbara häst på åkern igår också barbacka gick kanon! :) Så mysigt att rida barbacka! :)) Igår kväll va vi och kolla på Lotta Schultz träning mycket givande att se på, fick en hel del tips på övningar! :) Fotade massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0