Brunt vatten

Sitter i soffan efter en lång men bra dag! :) Nu har iaf Katitzi anlänt hem till Hovgården! :D Hon fick sig en dusch av Julia innan hon fick släppas in i hagen. ;) Har sett små små miniatyrshettis föl idag, så söta! :)) Skulle laga mat för ett tag sen men då va vattnet avstängt och när det väl kom igång var vattnet brunt hur än länge jag spola så gav upp och gick du i stallet och fixade lite, kollade hästarna. Kom nyss in och skulle prova med vattnet igen men ingen skillnad! Så blåbärssoppa och ett glas loka fick bli min middag idag, inte helt fel! :/ Suck! Fick mina pyssel saker och bilder idag som jag beställt så ikväll blir det pyssel!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0