Vilken dag!

Min första stora häst Shannon.
Bilden är ganska gammal... Det är ialla fall jag och min första "stora" häst Shannon.


Tjatja! 
Idag har det varit en spontan dag, med mycket skratt!
Först vaknade jag vid tio av ett sms av Emma som ville gå med hundarna, och då hoppade jag upp och gick ner till grannen då jag tittar ut genom fönstret i trappen och ser VALENTIN! Veronica och Mattias katt som varit borta över en månad :O Både jag och Emma gick ut och bar in honom och gav honom massa god mat och klappar, gud vad glada Veronica och Mattias vart! :) Kulkul!
Sedan gick vi ut med hundarna och sen ut i stallet o mocka. Sen så bad jag Kenneth och Fredrik att hjälpa mig med handsken på transporten som "pajat" men utan framgång, men tillslut fick vi på den på bilen och drog i väg till en verkstad och fick den bytt.
Senare på eftermiddagen så tog jag hästen och drog iväg till ridhuset i Vika och red lite eftersom att det är svårt att rida ordentligt ute nu med tanke på all is. Det gick ialla fall hyffsat bra att rida min "ponny" :)
Efter det så var vi bjudna till Veronica och Mattias på semla som tack för att vi hittat Valentin, Mums!
Och nu är det dags för lite tv och slapp efter en händelserik dag:)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0