Härliga dagar

Hej hallå alla!

Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag i Göteborg på horse show och Gekås med Veronica och Maria har varit KANON KANON DUNDER BRA! Har haft så jävla kul tillsammans med dom! :D Det här gör vi om igen så snart som möjligt! ;) Vi har skrattat och haft kul sen resans start till resans slut. :) Tur är väl det att vi bor i samma hus så vi kan forstätta ha kul! Vi hade kanon bra platser också, va super nöjd.
Det tråkiga efter resan är att jag blivit lite sjuk är väldigt hängig, förkyld och ont i halsen men det var det värt hehe. Nu ska jag bara försöka ladda inför massa jobb, har fått många jobb dagar nu, börjar redan i morgon. Härligt.
Har varit ute tidigt i stallet i morse och släppt ut hästarna, mockat och fixat klart allt. Nicke va saknad! :)
Nu ska jag packa upp alla saker jag handlat, inte lite kan jag lova! Får inte plats med sakerna i min garderob i stallet, så måste ta en till garderob och fylla hehe.

Ska uppdatera med massa bilder om ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0