I morgon åker vi





Nicke

Halloj! :)

Nu var det ett tag sen jag skrev... Har haft lite fullt upp dom senaste dagarna. 
I morgon åker vi till Göteborg äntligen!! :) Ska bli så skönt att komma bort ett par dagar. Och när jag kommer hem så hoppas jag på att ha fått svar om jobbet jag sökt för då sticker jag direkt!!! ;) Ingen tvekan.
Har världens underbaraste pojkvän som tar hand om Nicke när jag är borta, så snällt av honom. Han ska fixa allt som mocka, fixa maten och ta in honom. :) Han kan jag lita på! Tur att Nicke är så snäll så Fredrik kan hjälpa mig hihi.

Nicke har gått så himla fint igår och i förrgår, fick glädje tårar igår när jag red. Han kändes så jävla fin, han va med i arbetet hela tiden och viste precis vad han skulle göra. Va bra från början till slut. :) Ångrar inte en sekund att du blev min. ♥ Han ska få vila Fredag,Lördag och Söndag men det är han så värd. Tänkte annars om Sarah ville rida någon dag men det märks. :)

Nu håller jag på tvätta lite kläder och en jacka jag ska ha med mig. Och städar lägenheten. Ska väl börja packa idag så jag får med allt. För i morgon är det full rulle för mig och Maria innan vi åker hehe. Göra i ordning matsäck också så den är klar och handla det sista.

Ska ta med kameran och datorn till Göteborg, så lite uppdatering får jag hoppas på att jag hinner med. :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0