Tre flickor




Lite av bilderna som jag tog igår. Mysan, Elvira och Harley.


Ser ut att bli en fin dag med sol idag också. Härligt. Ska ge mig ut på en promenad nu med Mysan och Nelly i det härliga vädret. Senare ska jag följa med Sarah till Ludvika.. 
Ska försöka hinna med att skriva ett inlägg mer om mig och Nicke också. :) Men det får nog bli i eftermiddag/kväll. 

Red med Malin och Elin igår, super trevligt. Nicke va väldigt väldigt pigg och stark, han ville helst galoppera hela tiden och springa på sidan hehe busunge det där. Men vad ska man göra, lite busiga får dom ju vara dom härliga djuren. Satt mest med ett leende på läpparna, kul att man har en glad och taggad häst! 
Idag blir det nog kanske lite bus på ridbanan eller en tur i skogen det visar sig. :) 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0