Torsdag

Hej allihopa! :)
Idag blev det jobb på schemat, 7.30-15.30. Härligt härligt!! Flyter på rätt så bra med jobb faktiskt..
Hade en kanon kul dag igår med Sarah. Händer alltid något roligt när vi umgås, helt sjukt hahah! Åkte till Ludvika med en as skitig bildruta såg ingenting och stressade som fan va vi också men vi kunde inget mer än att skratta. Jaga hundar fick vi göra också.. :P
När jag kom hem så gick jag ut i stallet och longerade Nicke sen busa vi på ridbanan.. :) Myspojke! Gjorde klart stallet tidigt på för förmiddagen åt både mig och Maria. Maria är ju som sagt sjuk som hon skrivit, så det är tur hon har en sån snäll vän som mig hihi så hon fick stallförbud igår. ;)
Idag blir det en ridtur med Malin efter jobbet. :) Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.
Maria skrev ett sms för ett tag sen att det bara är 1 vecka kvar tills vi åker till Göteborg horse show!!! :D Kul!
Nickes alla <3 dag present från Doma. :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0