Mysigt väder!

Halloj!
Imorse tog jag ut hästarna, varmt var det ute så Doma fick vara nakenfis i hagen :)
Sedan mockade jag och gjorde iordning allt, så det bara var och rida sen på eftermiddagen.
Efter det så gick jag in till Emma för en kopp kaffe och lite mys med hundarna :)
Vid elva kom mamma och vi åkte och köpte blommor till både henne och mig & sambon, vilket blev jättefint i vårat vardagsrumsfönster!
På eftermiddagen vart det en mysig skritt tur i det underbara soliga vädret, med Emma och Nicke :) Jag var påväg att få en ofrivillig avsittning men jag knep mig fast i sadeln, pigg häst efter lite vila när vi var borta i helgen, men jag höll mig ialla fall kvar för tanken att hamna i en vattenpöl var inte så lockande :)
Kvällsmaten fick bli pizza, för jag var för lat att laga mat, men sambon vart nog glad för det! 
Hoppas ni också haft en bra, solig dag :)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0