Mycket piggare!



Tjatja!
Nu så, nu börjar jag komma ner på jorden igen, tack o lov! :)
Så jag tänkte gå ut till stallet och plocka ihop lite saker jag ska sälja- det har jag glömt skrivit, jag ska nämligen sälja min Doma. Ska sälja henne för att jag har för ett tag sedan tröttnat på att tävla och träna sådär intensivt som man måste för att kunna prestera. Så då ska jag nog i ett senare skede köpa mig en mindre häst som jag kan rida i timmar med i skogen och bara lulla runt med, då är jag ganska säker på att jag inte behöver så mycket grejor åt den hästen. Jag har ju fortförande kvar Doma men jag tänkte börja sälja av lite grejor så jag slipper sälja allt när jag fått henne såld.
Nej nu får jag ta mig i kragen och gå ut.
Jag lägger ut lite grejor jag ska sälja senare.
Ha en bra dag!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0