Min tur att vara sjuk


Lite såhär blev dom nya sakerna. Nöjd med lädergrimman!

Då är det min tur att vara sjuk då.
Är sjuk idag också. Fick lov ringa till jobbet igår och idag om att jag inte kan jobba idag och i morgon.. :/ Jag som vill till den underbara personalen på hemtjänsten! Trivs jättebra där. :) Alla är så goa och glada. Men lika bra jag vilar upp mig så jag kan jobba resten av veckan!
Skulle ha försökt ut på en skritt tur på Nicke också, han har stått alldeles för länge nu hihi. Får se hur jag mår senare i eftermiddag. Brukar bli frisk av att få vara i stallet hos min prins. :')
Är ju så himla underbart väder ute nu, plus grader. Nästan så att Nicke skulle ha fått varit nakenfis ett par timmar och steka i solen. :) Han päls börjar iaf komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: jossan

Vad har du för sadlar till honom? :-) Är hoppsadeln en Bates?

2012-03-06 @ 06:47:34
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0